Locatiemanager tijdens het Amalyashi festival

21-23 oktober vond het Amalyashi festival in Leiden plaats. Ik was gevraagd locatiemanager te zijn van dit theater en verhalenvertel festival.

Het festival ging zijn tweede jaar in. Via mijn broer vernam ik ervan. Ik werd gevraagd locatiemanager te zijn en voelde gelijk: ja, dit past mij.
Vaker heb ik zelf het een en ander georganiseerd en was op locatie de aangewezen persoon. Ook als gastvrouw vaker gewerkt, dus dit paste mij.

Ik werd een beetje in het diepe gegooid, maar gelukkig ben ik assertief, actief en gefocust. Doe daar een beetje humor en een dosis vrolijkheid bij en ik voel mij al snel in mijn element.
De eerste twee dagen stond ik bij de Bakkerij in Leiden en werd al na de eerste dag gevraagd om ook locatiemanager te zijn bij de afsluiting in Het Gebouw in Leiden.

Twee van de drie dagen was mijn meid mee. Je merkt hoe soms andere culturen dan het Nederlandse meer en veel begrip hebben voor (single) moeders. Gelukkig kon mijn broer ook een beetje bijspringen zodat ik kon focussen en hielp mijn meid uit zichzelf en enthousiast mee de stoelen aan het einde weer terug te zetten.

Het smaakt naar meer en ben dan ook direct gevraagd door de organisator om volgend jaar weer locatiemanager te zijn van het festival. Waarop ik al hoopte! Amal betekent in het Arabisch 'hoop'.

Wil je meer weten? Mail naar vivianerose@gmail.com

Wens je een mooie dag toe,
Viviane Rose



Comments

Popular posts from this blog

Tekeningen in Noorwegen, Zweden en Nederland